ایمن سازی مجتمع لوله گستر اسفراین

ایمن سازی مجتمع لوله گستر اسفراین

بجنورد زیبا: مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین گفت: ایمنی لازم در این مجموعه تولیدی به لحاظ پدافند غیرعامل تامین شده است و هیچ دغدغه و مشکلی در این باره وجود ندارد.

به گزارش بجنورد زیبا ، مازیار زند اظهارداشت: نظارت مستمر و بررسی تجهیزات یکی از موارد برای تامین و ارتقای ایمنی کارکنان در این مجموعه تولیدی است که در این زمینه بررسی های لازم انجام می شود و بازسازی اساسی تجهیزات هم انجام شد. 

وی خاطرنشان کرد: تامین روشنایی محوطه، تقویت سیستم بازرسی درب ورودی، اتاق مانیتورینگ برای کنترل، نصب و راه اندازی دوربین‌های کنترلی و احداث برجک از  جمله اقدامات در حوزه پدافند غیرعامل در این شرکت است.

مدیرعامل شرکت لوله گستر اسفراین اضافه کرد: هر اقدام غیرمسلحانه‌ای که موجب کاهش آسیب‌پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌ها، تاسیسات، تجهیزات، اسناد و شریان‌های مجتمع صنعتی در مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن گردد، پدافند غیرعامل است.

وی درباره افزایش میزان تولید پس از انجام بازسازی گفت: کاهش تولیدات در سال ۹۸ هزینه‌های بسیاری بر دوش کارخانه گذاشت که در ۲ سال اخیر با استفاده بهینه از تجهیزات در اثر فرایند نوسازی دستگاه‌ها شاهد افزایش چند برابری تولید بودیم.

مدیرعامل لوله‌گستر اسفراین افزود: میزان تولید در این مجموعه در سال ۹۸ کمتر از ظرفیت اسمی بود، کاهش تولیدات در ۲ سال گذشته ۲۳۷ میلیارد تومان هزینه به دوش کارخانه گذاشت، این رقم در سال۹۹ با افزایش فروش جبران شد و در سال گذشته نیز افزایش ۲ برابری فروش تداوم یافت.

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.