معرفی برترین های بخش نغمات دینی

معرفی برترین های بخش نغمات دینی

برترین های بخش نغمات دینی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری همزمان با آیین پایانی این بخش معرفی شدند.

به گزارش بجنورد زیبا، پس از ۲ روز رقابت شرکت کنندگان در بخش نغمات دینی شامل رشته های دعا خوانی و اذان، همخوانی و مدیحه سرایی برترین های این بخش معرفی شدند.  
این گزارش حاکی است، بر اساس رای هئیت داوران خواهر در بخش مدیحه سرایی و هم خوانی گروه «نورالزهرا» از خوزستان رتبه نخست را به دست آورد و گروه «مصباح الهدی» و « نور الزهرا» هر دو از اصفهان به ترتیب رتبه های دوم و سوم این دوره از مسابقات قرآن کریم را از ان خود کردند. 
این گزارش حاکی است، گروه همخوانی و مدیحه سرایی «انسیه الحورا» از اصفهان و «نورالکسا» از البرز نیز موفق به کسب رتبه های چهارم و پنجم چهل و ششمین دوره از مسابقات شدند. 
بر اساس این گزارش،  در بخش برادران در رشته مدیحه سرایی و هم خوانی  نیز بر اساس رای هیئت داوران  گروه «فاطر» از  اصفهان رتبه  نخست را از آن خود کرد و گروه «انوار الهدی» از قم از نگاه  هیئت داوران توانست رتبه دوم را به دست آورد. 
 بر این اساس،  گروه «ملکوت» از اصفهان، گروه «اسرا» از مازندران و گروه «تبیان» از  هرمزگان به ترتیب موفق به کسب رتبه های سوم تا پنجم شدند. 
این گزارش حاکی است،  در  رشته دعا خوانی برادران نیز هیئت داوران به طور مشترک «صفی اله توفیق زاده» از استان فارس و «محمد غریب» از  خراسان شمالی را  حائز رتبه  نخست دانستند. 
 بر این اساس، رتبه دوم این بخش از نگاه هیئت داوران به  «اصغر کارجو» از  استان مرکزی رسید و «سجاد براتی» از چهار محل و بختیاری رتبه سوم را  در این رشته از آن خود کرد. 
همچنین «شهاب امانت چی»  از قم و «حسن  نجف زاده» از خراسان جنوبی به ترتیب حائز رتبه های چهارم و پنجم شدند. 
این گزارش حاکی است، در  رشته دعا خوانی خواهران نیز «بنت الهدی شایق» از خراسان رضوی توانست رتبه نخست را از آن خود کند. 
 هیئت داوران خواهر بخش دعا خوانی نیز «طاهره ایرانی» از  کرمانشاه را حائز رتبه دوم دانسته و «لیلا محمدی» از اردبیل موفق به کسب سوم شد. 
 هم چنین «عفت ابوالزاده» از خوزستان و «زینب حاجیان» نیز از اصفهان موفق شدند تا رتبه  چهارم و پنجم این رشته از به دست آورند. 
بر اساس این گزارش، در بخش اذان «مجتبی کریمی» از مازندران موفق شد تا رتبه نخست را از نگاه هیئت داوران ازان خود کند و به ترتیب «رضا بردبار» از استان فارس، «مجتبی محمدی راد» از استان گلستان، «جواد مولایی» از  همدان و «محمدرضا کرم نژاد» از فارس رتبه های دوم تا پنجم این رشته را از آن خودکردند. 
 گفتنی است،چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور ۳۵۶ شرکت کننده ممتاز کشوری، 6۰ داور مسابقات بین المللی و برگزاری 85 محفل انس با قرآن در سراسر شهرستان های استان و مراکز علمی و صنایع بزرگ، مدارس، مساجد، امامزاده گان و دارالقرآن ها از نهم تا ۱۸ ماه جاری در بجنورد در بخش های آوایی انفرادی شامل حفظ (کل و ۲۰ جزء) قرآن کریم، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی و بخش گروهی شامل مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم در حال برگزاری است و امروز برترین های بخش نغمات دینی برترین های خود را معرفی کرد.

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.