رتبه برتر شرکت برق خراسان شمالی در ارزیابی عملکرد حوزه حفاظتی شبکه های برق
از میان 39 شرکت توزیع نیروی برق کشور کسب شد،

رتبه برتر شرکت برق خراسان شمالی در ارزیابی عملکرد حوزه حفاظتی شبکه های برق

بجنورد زیبا: شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در ارزیابی عملکرد حوزه حفاظتی هماهنگی شبکه برق، موفق به کسب رتبه نخست در سال 1402 شد.

مدیر عامل این شرکت با بیان این مطلب گفت: یکی از برنامه های این شرکت در سال جاری موضوع هماهنگی حفاظتی بین تجهیزات اتوماسیون شبکه برق بود که خوشبختانه با پیاده سازی و اجرای مطالعات شبکه در شبکه برق استان، این شرکت توانست در ارزیابی شرکت توانیر موفق به کسب رتبه نخست از میان 39 شرکت توزیع نیروی برق کشور شود.

مهندس "حسن چاهی" افزود: در واقع موضوع هماهنگی حفاظتی بین شبکه های توزیع برق شامل هماهنگی کلید های قطع و وصل است که با دقت و هوشمندی بالا، می تواند منجر به کاهش محدوده جغرافیایی خاموشی شده، و با عملکرد بالا، کمترین قطعی برق مشترکان را شامل شود.

 وی با بیان این که هماهنگی بین کلید های شبکه توزیع برق می تواند 3 دستاورد مهم را برای مشترکان فراهم کند به تشریح این موضوع پرداخت و افزود: کاهش میزان اعزام گروه های عملیاتی برای رفع خاموشی های برق، کاهش هزینه های عملیات شبکه برق و هم چنین کاهش مدت زمان خاموشی ها که در نهایت به پایین ترین زمان خود می رسد، از مهم ترین دستاوردهای این اقدام شرکت توزیع نیروی برق در استان است.

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.