وعده پاکمهر

وعده پاکمهر

اگر تا پایان دهه فجر مشکل آبرسانی به روستاهای استان برطرف نشود باید #استعفا دهم!

به گزارش استان فرهنگ ها، کلیپی از درخواست مردم برای آبرسانی به روستاهای منطقه کسبایر بجنورد و رفع مشکل آب این روستا در فضای مجازی نشر یافت که در آن دکتر پاکمهر نماینده مردم پنج شهرستان استان خطاب به مردم وعده می دهد: اگر تا پایان دهه فجر مشکل آبرسانی به روستاهای استان برطرف نشود باید استعفا دهم!

موضوعی که مورد توجه مردم و رسانه ها قرار گرفت و البته امروز دکتر پاکمهر در جلسه ای پس از نشر این کلیپ انگشت کم کاری را به سمت سازمان مدیریت و برنامه ریزی به خاطر عدم اختصاص اعتبار و جذب آن برد. (وعده)
مشکل آبرسانی به روستاهای استان چند سالی است که بارها مطرح شده و البته بو و طعم آب شهر بجنورد نیز مطالبات آبی استان را افزایش داده است و تقریبا این موضوع به مطالبه اول مردم بدل شده است.

هر چند دکتر پاکمهر موضوع استعفا خود را به منظور تاکید بر اهمیت آب روستاهای استان و البته اطمینان بخشی به مردم برای پیگیری عنوان کرد اما این موضوع نشان داد هرچند اراده مسولان و نمایندگان برای انجام کارها باشد اما اکثر اوقات در استان های کمتر توسعه یافته دلایل برای انجام نشدن اولویت ها بسیار است.

منطقه کسبایر در غرب بجنورد و در یک منطقه کوهستانی قرار گرفته است که سال هاست مردم آن دچار کم آبی هستند و این روستا جزو روستاهای ستاره دار شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی محسوب می شوند که با تانکر به آن ها آبرسانی می شود. سال هاست مسئولان مختلف وعده داده اند تا از آب سد شیرین به مردم این منطقه آبرسانی شود.

 

 

معین رضوانی

دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.