توقف حصار کشی پارک آفرینش بجنورد

توقف حصار کشی پارک آفرینش بجنورد

مدیرکل بازرسی خراسان شمالی از متوقف شدن عملیات عمرانی دیوار ورودی و خروجی سیلاب پارک آفرینش بدلیل مسائل فنی و قانونی خبر داد.

احمد مهرپرور در گفت‌و‌گو با بجنورد زیبا از دستور توقف عملیات عمرانی دیوار شمالی و جنوبی پارک آفرینش بجنورد بدلیل ایرادات فنی و قانونی خبر داد.

مهرپرور گفت: بنا به وظایف نظارتی اداره کل بازرسی استان، ضمن بازدید میدانی از محل دیوار پارک آفرینش و نظرات کارشناسان شرکت آب منطقه ای استان، از ادامه عملیات عمرانی ساخت دیوار در قسمت ورودی و خروجی سیلاب جلوگیری بعمل آمد.

وی افزود: مسدود کردن مسیل و همچنین خطرآفرین بودن آن بدلیل مجاورت با انبار شرکت نفت استان از ایرادات و ابهامات اساسی است که  لازم است نسبت به بررسی این موارد اقدامات لازم انجام گیرد.

مدیرکل بازرسی استان بیان داشت: بر همین اساس و جهت جلوگیری از خسارات احتمالی و تضییع حقوق بیت المال فعلا دستور متوقف شدن عملیات عمرانی در قسمت ورودی و خروجی سیلاب صادر شده است.

 

 


دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/12/28
خدا خیرتون بده هر موقع از هر جا جلوی ضرر رو بگیرید منفعته ولی باعث بانی این کار را هم انشالله به مجازات خود برسه تا درس عبرت بشه واسه مسولین که صلیقه ای به بیت المال ضرر نزنن
ناشناس 1400/12/29
سلام کار عاقلانه ای نبود به نظرم افکار سطحی و بی اساس باعث این همه خسارت به بیت المال میشه متاسفانه
ناشناس 1401/01/03
پارک آفرینش شبیه زندان شده دلگیر شده
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.