اجرای بیش از ۱۶ هزار ساعت آموزش پرسنل در سال گذشته
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی خبر داد:

اجرای بیش از ۱۶ هزار ساعت آموزش پرسنل در سال گذشته

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی  با اشاره بر اهمیت و نقش آموزش در پویایی سازمان از برگزاری بیش از ۱۶ هزار و ۴۴۹ نفر ساعت آموزش در قالب ۴۲ دوره آموزشی در شرکت گاز استان خراسان شمالی  در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش بجنورد زیبا، سید محمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای پاسخ به نیازهای آموزشی کارکنان در سال گذشته اقدام به برگزاری ۱۶ هزار و ۴۴۹ نفر ساعت دوره آموزشی برای بیش از ۴۵۰ نفر از كاركنـان در قالب ۴۲ دوره آموزشی به صورت مجازی و حضوری در رسته های مختلف شغلی، بهبود مدیریت، عمومی و فرهنگی شده است.

هاشمی تصریح كرد: وجود نیروهای جوان و با انگیزه در سطح استان، مسؤولان حوزه آموزش را بر آن داشت تا با برگزاری دوره های آموزشی هدفمند و برنامه ریزی شده جهت پرسنل شاغل در بخش های مختلف به رسالت خویش عمل نمایند كه این امر باعث ارتقاء سرانه آموزشی پرسنل نسبت به سال قبل شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با اعلام این خبر اظهار داشت : اجرای این دوره ها با هدف توانمندسازی و افزایش بهره وری کارکنان و تعالی و پیشرفت سازمان برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت و نقش آموزش و توانمندسازی منابع انسانی در پویایی سازمان و لزوم اثربخشی این دوره ها و تنوع كلاسهای آموزشی برگزار شده در طول سال گذشته افزود: این رشته ها شامل پروانه های کار گرم و سرد، نگرش فرآیندی، ابعاد حقوقی و پیمان، مهندسی ارزش، بازرسی پوشش های مدفون، عایق کاری با پوشش fbe ، حفاظت گفتار و ساختار سرویس های اطلاعاتی در راستای آموزش های "فنی و تخصصی شغلی" و ارتقاء و به روز کردن دانش مسئولان و کارکنان، دوره های اصول مدیریت بحران، اندازه گیری عملکرد انرژی و استفاده از خطوط مبنای انرژی iso 50006، سیستم مدیریت یکپارچه ims و ارتباط با مشتری و سنجش رضایت مشتری is0 1002-iso 1004 تحت عنوان دوره های "بهبود مدیریت" و همچنین دوره های "عمومی و فرهنگی" نظیر سبک زندگی سالم، ارگونومی عمومی، آسیب شناسی خانواده، اقتصاد خانواده بود كه توانست بخشی از نیازها و خواسته های آموزشی پرسنل شاغل در این بخش را برآورده سازد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی توسعه آموزش را از ارکان مهم هرسازمانی عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه اهتمام به امر آموزش و توسعه دانش و توانایی های علمی در این شرکت به فرهنگ سازمانی تبدیل شده است.

وی اظهار امیدواری كرد: با برنامه ریزی های صورت پذیرفته، در سال جدید شاهد برگزاری دوره های مختلف آموزشی و افزایش سطح دانش و مهارت پرسنل این منطقه باشیم.

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.