قهرمانان مسابقات کشتی با چوخه اسفراین مشخص شدند

قهرمانان مسابقات کشتی با چوخه اسفراین مشخص شدند

مسابقات کشتی با چوخه اسفراین پس از دو سال وقفه امروز پنج شنبه در گود چشمه زینل خان اسفراین برگزار شد.

کشتی باچوخه اسفراین، به‌عنوان میراثی معنوی در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است. این مسابقات که هر ساله در ۱۴ فروردین برگزار می‌شدند، امسال به علت ورود به ماه مبارک رمضان، زودتر و امروز یازدهم فروردین ماه برگزار شدند‌.

این مسابقات در پنج وزن ۶۶، ۷۴، ۸۴، ۹۴ و بالای ۹۴ کیلوگرم در حضور هزاران نفر تماشاگر و باحضور ۲۴۰ ورزشکار برگزار شد.

در وزن ۶۶ کیلوگرم حمید سلمانیان از لوله گستر اسفراین، محمدعلی سرکوهی از تیم طلوع و غلام نجاری از تیم آلومینیوم جاجرم اول تا سوم شدند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم ابراهیم ولیان از تیم لوله گستر اسفراین، الیاس پاکدل از تیم لوله گستر و علی رحمانی از آشخانه و حامد قرایی از تیم فولاد مشترکا سوم شدند

در وزن ۸۴ کیلوگرم مهران مختاری از تیم طلوع، علی شاهوردیان از تیم فولاد و هادی قدیمی از تیم فولاد، مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در وزن ۹۶ کیلوگرم جواد مرادی از تیم سبک سازان و صادق آذرنگ از تیم مجتمع فولاد و مصطفی اسکندری از تیم لوله گستر، حائز رتبه های برتر شدند.

در سنگین وزن (به اضافه ۹۶ کیلوگرم) نیز یزدان حسن پور در سکوی نخست ایستاد، احمد یزدان‌پناه از تیم سبک سازان مقام دوم را کسب کرد و حسن عباسپور از تیم سبک سازان سوم شد.

در مجموع، تیم لوله گستر اسفراین مقام اول را در مسابقات امسال به دست آورد و تیم های سبک سازان و فولاد اسفراین نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/

 

معین رضوانی

دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.