انتخابات نظام مهندسی، اجرای قانون یا فشار لابی ها

انتخابات نظام مهندسی، اجرای قانون یا فشار لابی ها

بجنورد زیبا: آیا مدیر کل راه و شهرسازی استان، برای برگزاری انتخابات هیات رئیسه نظام مهندسی ساختمان، تحت فشار است؟ یا قانون اجرا خواهد شد؟

به گزارش بجنورد زیبا، سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی، چند صباحی است که با معضل عدم انتخاب رئیس، نایب رئیس و خزانه دار توسط اعضای هیات مدیره خود، مواجه است و این موضوع باعث شده است تا اعضای این سازمان نسبت به عملکرد منتخبان خود در هیات مدیره انتقاداتی داشته باشند.

در شرایطی اعضای هیات مدیره برای انتخاب هیات رئیسه دور هم جمع نمی شوند که به گواه نامه مدیر کل راه و شهرسازی استان به وزارت راه و شهرسازی، اعتبار پروانه سه نفر از اعضای هیات مدیره در سال جاری به اتمام رسیده و آنها در مهلت قانونی، اقدامی برای تمدید پروانه خود انجام نداده اند و مطابق قانون، صلاحیت عضویت در هیات مدیره را از دست داده و اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به معرفی اعضای علی البدل اقدام نموده است.

باید منتظر ماند و دید، آیا مدیر کل راه و شهرسازی استان، بعنوان رییس نهاد صادر کننده اعتبار نامه اعضای هیات مدیره، پیگیر اجرای قانون در مورد جایگزینی اعضای فاقد صلاحیت حضور در هیات مدیره، مطابق مکاتبه خود خواهد بود یا مطابق معمول، لابی های گسترده کار خود را خواهند کرد و قاسمی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان، قبل از دریافت پاسخ نامه خود با فشارهای گسترده، مجبور به برگزاری انتخاباتی خواهد شد که خود بر باطل بودن حق رای حداقل دو نفر از شرکت کنندگان آن اذعان داشته است؟

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.