هزار و 514 فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی استان ایجاد شد

هزار و 514 فرصت شغلی برای مددجویان بهزیستی استان ایجاد شد

مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی طی سال گذشته هزارو 514 فرصت شغلی برای گروه‌های هدف بهزیستی اعم ازمعلولان، معتادان وخانوادهای بی سرپرست ایجاد شد که بخشی ازمحل تسهیلات و بخشی دیگرمربوط به سهم بیمه کارفرما است که کارفرمایان نسبت به کارگیری گروه هدف این سازمان از این تعرفه استفاده می‌کنند.

توحیدی مقدم دربازدید از دفتر روزنامه سراسری اترک و پایگاه خبری بجنورد زیبا اظهارکرد: امسال 640 واحد مسکونی برای تحویل به جامعه هدف در دست اجرا است که درهفته بهزیستی 145 واحدمسکونی به مددجویان واگذارشد.

توحیدی مقدم افزود: با بیان اینکه بیش از 114 هزار نفراز جمعیت استان از خدمات مستمر و غیر مستمر بهزیستی استان برخوردارهستند، افزود: سازمان بهزیستی با وظایف گسترده و گروه هدف مختلف به منظور آگاه سازی جامعه هدف به ظرفیت رسانه‌ها نیاز دارد.

وی با بیان اینکه پایگاه بجنورد زیبا و روزنامه سراسری اترک مورد توجه و اقبال قشرزیادی از مردم چه در داخل و یا در خارج از استان است، ادامه داد: این مجموعه در زمینه بحث آگاه سازی و اطلاع رسانی به جامعه ظرفیت خوبی است و خبرنگاران با انعکاس اخبار و اطلاع رسانی و آگاه سازی در جامعه برای اجرای طرح‌های سازمان بهزیستی و نیز جذب خیرین بسیار تاثیرگذارهستند.

توحیدی مقدم اضافه کرد: کارفرمایانی که معلولان را به کارگیری کنند، ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات با بهره ۴ درصد دریافت می‌کنند.

مدیر کل بهزیستی استان گفت: در زمینه توانمندسازی گروه‌های هدف درسال گذشته 801 واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای معلول آماده وتحویل داده شد.

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.