خبرنگاران سربازان جهاد تبیین هستند

خبرنگاران سربازان جهاد تبیین هستند

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: زحمات زیادی بردوش اهالی رسانه و خبرنگاران است و خبرنگاران سربازان جهاد تبیین هستند که باعث امیدآفرینی در جامعه می‌شوند.

مهدی اسلام خواه در بازدید از دفترروزنامه سراسری اترک و پایگاه خبری بجنورد زیبا ضمن خداقوت و تبریک روز خبرنگار، افزود: بخش بزرگی ازاطلاع رسانی خدمات درجامعه که مردم ودولت به دنبال آن است، توسط خبرنگاران ایجاد می‌شود وخیلی از فعالیت‌های این قشر دیده نمی‌شود.

اسلام خواه اجرای طرح کالا برگ یکی از کارهای بزرگ و خدمات دولت در زمینه خدمات رسانی به قشر ضعیف جامعه است، اظهارکرد: در این طرح سعی بر این است تا بار تورمی بردوش مردم و به ویژه اقشارکم درآمد و ضعیف کمتر شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی دراجرای مرحله جدید از طرح کالابرگ، خانوارها می‌توانند یارانه یک ماه آینده خود را زودتردریافت کنند، این طرح برای همه کاملاً اختیاری است.

وی هدف از اجرای این طرح افزایش اعتبار یارانه‌ای را حمایت دولت از خانوارهای کم‌درآمد اعلام کرد و گفت: با این طرح، دولت افزایش قیمت‌ها را پوشش می‌دهد و در صورتی که ۱۱ قلم کالاها افزایش قیمت داشته باشد، دولت آن را جبران و از محل طرح یارانه کالابرگ پرداخت می‌کند.

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.