120 هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه رایگان سلامت هستند

120 هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه رایگان سلامت هستند

سرپرست اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 120 هزار نفر از شهروندان این استان تحت پوشش بیمه رایگان سلامت هستند.

مهرداد سفیدگران با حضور در دفتر بجنورد زیبا، اظهار کرد: امسال با تصویب هیات دولت پنج دهک اول درآمدی تحت پوشش بیمه رایگان قرار گرفتند و تمام افرادی که جزو دهک‌های ۶ تا ۹ هستند نیز از تخفیف 10 تا 30 درصدی برخوردارشده اند.

وی افزود: برای تمامی بیمه شدگان دهک های یک تا پنج پیامک اطلاع رسانی در خصوص تحت پوشش قرار گرفتن بیمه ایرانیان به صورت رایگان نیز ارسال شده است.

وی تصریح کرد: جمعیتی که شامل دهک ۱۰ هستند حق بیمه خود را کامل پرداخت کنند.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی بر گسترش پوشش بیمه ای در جامعه تاکید کرد و گفت:‌ بیمه سلامت موظف است تا تمام افرادی که فاقد بیمه هستند را تحت پوشش قراردهد که بخش زیادی از این افراد مربوط به ساکنان حاشیه شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر در استان هستند که کمتر دیده می شوند.

وی با قدردانی از اهالی رسانه و خبرنگاران این مجموعه در راستای اطلاع رسانی موثر، افزود: شغل خبرنگاری حرفه ای است که جهاد تبیین را به معنای واقعی اجرا می کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسولین هستند و ما مجموعه روزنامه اترک و پایگاه خبری بجنورد زیبا را جایگاه خود می دانیم، اظهارکرد: پایگاه بجنورد زیبا همواره جزء اولین کانال هایی است که اخبار درست و موثر را در کشور مخابره می کند.

وی افزود: در انتشار خبر مربوط به بیمه سلامت نیز بجنورد زیبا جزء اولین پایگاه های کشوری بود که خبر را برای اولین بار منتشر کرد.

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.