عدم صدور مجوز بهره برداری به ابنیه ای که برای معلولین متناسب سازی نکردند
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی:

عدم صدور مجوز بهره برداری به ابنیه ای که برای معلولین متناسب سازی نکردند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: ابنیه ای که برای معلولان متناسب سازی نکرده باشند، مجوز بهره برداری دریافت نخواهند کرد

مهندس مهدی رشیدی، در نشست ستاد هماهنگی مناسب سازی استان با اشاره به عدم مناسب سازی دانشگاه آزاد بجنورد برای دانشجویان بهزیستی گفت؛ چنانچه طی هفته آینده اقدامی در خصوص مناسب سازی انجام نشود برخورد قاطع انجام می گردد . 

وی افزود: عدم رعایت اصول مناسب سازی مجتمع در حال احداث اداره کل میراث فرهنگی باعث شده تا حق بهره‌برداری نداشته باشد و ملزم به ایجاد رمپ مخصوص معلولین شده است نماید. 

 رشیدی افزود؛ همه مسئولین در این حوزه باید دغدغه مند باشند و با حساسیت بیشتر پیگیر امورات توان یابان باشند تا اقدامات اجرایی انجام شود و با توجه به کمبود اعتبارات و در راستای اقدامات صورت گرفته در این حوزه هم تشویق هم برخورد قاطع انجام گردد. 

مهدی رشیدی تصریح کرد؛ برای کمک به توان یابان ، آقای قربانیان از بین افراد واجد شرایط بعنوان مشاور استاندار محترم در حوزه معلولین انتخاب شده اند تا برای معلولین استان تصمیمات خوبی گرفته شود. 

وی ادامه داد؛ با پیگیری های حوزه عمرانی ایاب و ذهاب رایگان درون شهری برای افراد دارای معلولیت و دانش آموزان مدارس استثنایی از طریق شرکت‌های اتوبوسرانی تحت نظارت مورد موافقت قرار گرفت و اقدامات اجرائی لحاظ گردید.

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.