نهادینه شدن قرآن زمینه ساز انسان سازی است
استاندار خراسان شمالی:

نهادینه شدن قرآن زمینه ساز انسان سازی است

استاندار خراسان شمالی گفت: ایستادگی ایران در مقابل تمامی قدرت های پوشالی، نشات گرفته از رهبری که کلام قرآن در وجودشان نهادینه شده است.

استاندار خراسان شمالی و رئیس ستاد برگزاری چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم در استان بر بهره گیری از این کتاب آسمانی در راستای نهادینه شدن قرآن تاکید کرد و ایستادگی ایران در مقابل تمامی قدرت های پوشالی را نشات گرفته از رهبری که کلام قرآن در وجودشان نهادینه شده دانست. 
 
به گزارش بجنورد زیبا، دکتر حسین نژاد، در آیین پایانی بخش نغمات دینی این رویداد با اشاره به این که زندگی که با قرآن انس گرفته باشد، باید از تمام مزایای قرآن برخوردار شود،اظهارداشت: انس گرفتن با قرآن یعنی نفوذ تمام ویژگی های قرآن در انسان  و اگر خانواده ها به این باور برسند که قران به عنوان یک کتاب هدایتی در تمامی زمینه ها هم چون مدیریتی، خانوادگی، نظامی و علم و دانش جنبه هدایتی دارد که برای درک آن نیازمند تکرار هستند، از آن مکرر بهره خواهند گرفت. 
"حسین نژاد"، نهادینه شدن قرآن را موجب انسان سازی دانست و  گفت: نهادینه شدن " الله اکبر" در وجود انسان ها  بیانگر این است که از هیچ قدرتی نخواهیم ترسید. 
وی ادامه داد: اگر امروز می بینیم جمعوری اسلامی در مقابل تمامی قدرت های پوشالی ایستادگی کرده و به عنوان قطب اسلامی مطرح است نشات گرفته از رهبری است که کلام قرآن در وجودشان نهادینه شده است. 
رئیس ستاد برگزاری چهل و ششمین مسابقات سراسری قران کریم در خراسان شمالی، با بیان این که در واقعه ۱۱ سپتامبر تمامی کشورها خود را در مقابل  آمریکا باختند اما مقام معظم رهبری با شجاعت دینی خطاب به آمریکا اشاره کرد چه کاره این دنیا هستی که می گویی یا "با ما" یا "برما"،تصریح کرد:  این صلابت نشات گرفته از قرآن است. 
"حسین نژاد "ادامه داد: تمامی افرادی که با قرآن انس گرفتند اخلاق قرانی در تمامی ابعاد زندگیشان ساری و جاری است. 
وی با ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد اظهار امیدواری کرد: حضور قاریان در خراسان شمالی آغازی باشد برای ترغیب فعالان قرانی و مردمی که بسیار عاشقانه در این رویداد و محافل قرآنی حضور پیدا کردند و نور قرآن در دل های ما برای همیشه روشن بماند. 
 حجت الاسلام " آسوده" دبیر ستاد برگزاری چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم  در خراسان شمالی و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان نیز در آیین پایانی بخش نغمات این دوره از مسابقات، ضمن تقدیر از همراهی مسئولان استانی و کشوری برای برگزاری این رویداد، به حضور قاریان بین المللی و کشوری به مدت ۱۰ روز رقابت متسابقین در خراسان شمالی اشاره کرد و برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته را اقدامی ارزشمند در دل این رویداد  عنوان کرد. 
حجت الاسلام "عظیم آسوده" اظهار امیدواری کرد: با همت مسئولان کشوری و استانی و پشتیبانی آن ها در طول برگزاری این رویداد میزبان خوبی برای عاشقان و دوستداران قرآن باشیم و در کنار هم برای رسیدن به قله نهایی قرآن تلاش کنیم. 
بر اساس این گزارش اجرای مدیحه گروه فاطر از مازندران و معراج قم  و حبل المتین زنجان  پخش کلیپی در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین از برنامه هایی بود که مورد استقبال حاضران قرار گرفت. 
 

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.