۵۷ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی

۵۷ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۵۷ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۳ هزار نفر دارای شرایط هستند.

قاسم قاسمی در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی همزمان بیش از ۱۶ هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی که عصرچهارشنبه دهم فروردین ماه برگزارشد، اظهار کرد: عملیات ساخت ۱۶ هزار و ۴۹۷ واحد مسکونی در استان آغاز شده که از این تعداد ساخت ۹ هزار و ۹۷۲ واحد مسکونی توسط اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دست اقدام بوده و بین ۱۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزرات راه و شهرسازی نیز در این آیین گفت: یکی از نیازهای اصلی و اولویت های مهم دولت، تامین مسکن است.

فرزاد نجات نیا با اشاره به تصویب قانون جهش تولید مسکن در مجلس شورای اسلامی، افزود: این اتفاق بزرگی است که باید در جهت رونق صنعت ساختمان که موجب اشتغال زایی میشود تلاش کرد.

وی با بیان اینکه صنعت ساختمان ظرفیت خوبی دارد، ادامه داد: برای ساخت مسکن باید به طور شبانه روز زمان گذاشت و اگر طرح مطالعاتی و... صورت نگرفته باید هرچه زودتر تلاش کرد تا این کلنگ زنی به نتیجه برسد.

معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزرات راه و شهرسازی در ادامه بر انسجام و‌ هم افزایی بین مسئولان در استان برای برون رفت از مشکلات تاکید کرد و گفت: توزیع امکانات و اعتبارات باید متناسب با آمایش منطقه ای باشد.

انتهای پیام/

 

معین رضوانی

دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.