افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد نیازمند حمایت صنایع است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی:‌

افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد نیازمند حمایت صنایع است

بجنورد زیبا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی گفت: استان با داشتن زیرساخت‌های مناسب فرودگاهی متأسفانه از نبود پرواز رنج می‌برد که باید افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد با همکاری صنایع اجرایی شود.افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد نیازمند حمایت صنایع است,

مهدی رشیدی با هدف کمک به افزایش پروازهای فرودگاه بجنورد با کمک صنایع استان، اظهار کرد: خراسان شمالی با داشتن زیرساخت‌های فرودگاهی اما با مشکلات کمبود پرواز مواجه است.
وی گفت: تحریم‌ها و نبود هواپیما منجر به ایجاد معضل بزرگ برای استان شده و بر همین اساس باید برای حل آن اقدامات اساسی صورت پذیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی بابیان اینکه نشست‌هایی با خط هوایی‌ها انجام‌شده و مشوق‌هایی برای همکاری آن‌ها به‌مانند دیگر استان‌ها باید لحاظ شود، افزود: برای این کار، نشستی با صنایع استان داشتیم که خوشبختانه تمام صنایع استان پای‌کار بوده و در خصوص همکاری جهت پروازهای چارتری استان اعلام آمادگی کردند.
رشیدی گفت: صنایع می‌توانند در این حوزه به‌صورت رأسی اقدام و تعدادی از صندلی‌ها را با نرخ بالاتر از نرخ مصوب با ایرلانها به‌صورت چارتری قرارداد منعقد نمایند.
وی اظهار امیدواری کرد: ظرف یک هفته در دو گروه صنعت و تجارت و کشاورزی، جلسات متقابلی با دبیری اتاق بازرگانی برگزار و طی بازه زمانی یک هفته‌ای تعیین تکلیف و قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها انجام شود تا اقدامات بعدی صورت گیرد.

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.