رژیم صهیونیستی در مواجه با جمهوری اسلامی شکست خورد

رژیم صهیونیستی در مواجه با جمهوری اسلامی شکست خورد

فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: آمادگی و آماده به رزم بودن جمهوری اسلامی باعث شده در هر جا که با ما پنجه در پنجه شدند، شکست بخورند

سردار اسماعیل فرجی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه شیروان اظهار کرد: تفکر امامین انقلاب در طول ۴۳ سال گذشته به جهان آموخت که باید با تمام قدرت در برابر مستکبران عالم ایستادگی کرد.

سردار فرجی تصریح کرد: امروز ضربات مهلک و مرگبار جبهه مقتدر مقاومت موجب شده صدای زنگ فروپاشی رژیمی که خیال تصرف به سرزمین های فلسطین را در سر می پروراند به گوش برسد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است؛ اگر اشاره‌ای از سوی مقام معظم رهبری، فرمانده معظم کل قوا شکل بگیرد مطمئن باشید رژیم کودک کش اسرائیل را با خاک یکسان خواهیم کرد.

فرمانده سپاه خراسان شمالی بیان داشت: اگر در این کشور امنیت، استقلال، آزادی و سربلندی وجود دارد به جهت ایستادگی و مقاومت مردم در طول ۴۳ سال انقلاب است.

وی تصریح کرد: دولت‌های غربی و آمریکایی دم از دموکراسی می‌زنند اما در سرزمین‌های فلسطین، انتخاب سرنوشت را بر عهده مردم نمی‌گذارند.

سردار فرجی در انتها گفت: رژیم صهیونیستی اشغالگر و آدمکش است لذا به غیر از ایران، تنفر از این رژیم در سراسر کشورهای جهان افزایش یافته است.

انتهای پیام/

 

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.