سال ۱۴۰۳ شاهد تکمیل جاده بجنورد به جنگل خواهیم بود

سال ۱۴۰۳ شاهد تکمیل جاده بجنورد به جنگل خواهیم بود

رئیس سازمان مدیرت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: انتظار ما این است که تا سال ۱۴۰۳ کل تعهد سازمان برنامه وبودجه کشور و سفرهای استانی هیات دولت به استان به طور کامل پرداخت و شاهد تکمیل جاده بجنورد به جنگل خواهیم بود.

مرتضی بهزاد فر، با حضور در دفترپایگاه بجنورد زیبا و روزنامه سراسری اترک افزود: پروژه تکمیل محور مشهد، بجنورد، گرگان و بهشهر یک پروژه ملی بین چهار استان خراسان شمالی، رضوی، گلستان ومازندران است که بخش قابل توجهی از این محور که باقی مانده و متاسفانه شاهد بیشترین تصادفات هستیم درمحدوده خراسان شمالی قرار دارد.

بهزاد فر تصریح کرد: در جلسه‌ای که با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور داشتیم، تکمیل این پروژه را به عنوان مطالبه اصلی مردم مطرح کردم و چهار استان دیگرهم تأیید کردند.

وی افزود: در همان جلسه اعتباری به میزان ۱۹۰ میلیارد تومان برای چهار استان دیده شد که ۱۵۰ میلیارد تومان آن برای خراسان شمالی اختصاص یافت که تعهدی که شرکت زیر ساخت داشت قرار شد با این مبلغ، ۲۲ کیلومتر از ۴۵ کیلومتر باقی مانده امسال زیر بار ترافیکی برود و مابقی هم از سال ۱۴۰۳ تکمیل شود.

رئیس سازمان مدیرت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: سال گذشته برای این پروژه 570 میلیارد تومان از منابع استانی تعهد داشتیم که 520 میلیارد تومان آن تأمین شد و تا 1403 نیزکل تعهد 6 هزارمیلیارد تومان سازمان برنامه و بودجه کشورتامین می‌شود.

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.