بانک صادرات در پرداخت تسهیلات تکلیفی هیچ گاه تعطیلی نداشته است

بانک صادرات در پرداخت تسهیلات تکلیفی هیچ گاه تعطیلی نداشته است

سرپرست شعب بانک صادرات خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال بالغ بر 35 درصد تسهیلات پرداخت شده، تسهیلات تکلیفی در راستای اشتغال زایی برای متقاضیان کمیته امداد، بهزیستی، فرزند آوری بوده است.

انتظاری بجستانی با حضور در دفتر روزنامه اترک و بجنورد زیبا با بیان اینکه 65 درصد از تسهیلات پرداختی نیز به شرکت‌های تولیدی بوده است، افزود: ما در بحرانی‌ترین شرایط شرکت‌های تولیدی استان را رها نکردیم زمانی که گاز و برق برخی از شرکت‌ها قطع بود ما ورود کردیم و با وجود اینکه با کمبود نقدینگی مواجه بودیم به این شرکت‌ها تسهیلات پرداخت شد تا از بحران عدم تولید نجات پیدا کنند.

وی با بیان اینکه بانک صادرات سال گذشته و پنج ماه ابتدای امسال درپرداخت تسهیلات به شرکت‌های حقوقی بزرگ و کوچک استان رشد خوبی وجود داشته است، اظهارکرد: در سال گذشته پرداخت تسهیلات بانک صادرات 60 درصد نسبت به سال 1400 رشد داشته است.

مدیرعامل بانک صادرات خراسان شمالی گفت: همچنین میزان منابع سال گذشته نیز 53 درصد نسبت به سال 1400 رشد داشته است، طی این مدت 7 درصد بالغ بر منابع، تسهیلات پرداخت شده است.

انتظاری تصریح کرد: مطالبات ما نزدیک به یک درصد است یعنی از میزان 31 هزار میلیارد تومان تسهیلات این بانک حدود 300 تا 400 میلیارد تومان مطالبه وجود دارد که این نشان از تعهد مردم استان در بازپرداخت تسهیلاتی که به آنها پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بانک صادرات درشرایط سخت اقتصادی به منظور حمایت به ویژه در پرداخت تسهیلات تکلیفی هیچ گاه تعطیلی نداشته است، اظهارکرد: بانک صادرات در مباحث کمک رسانی وتکلیف رسالت اجتماعی همواره در زمینه کمک رسانی، تهیه بسته‌های غذایی، آزادی زندانیان غیرعمد و ساخت مدارس در استان مشارکت داشته است.

 

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.