پرداخت روزانه ۷۰ فقره وام در خراسان شمالی
مدیرت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خراسان شمالی:

پرداخت روزانه ۷۰ فقره وام در خراسان شمالی

مدیرت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خراسان شمالی گفت: روزانه در این استان ۷۰ فقره وام به مشتریان پرداخت میشود که ۱۰ درصد از این تعداد بدون ضامن است.

علی خیاطی در گفت و گو با بجنورد زیبا بیان داشت: بانک مهر ایران در بین سیستم بانکی کمترین مطالبات معوق را دارد که این حاصل اعتماد و خوش حسابی مشتریان و پرداخت به موقع اقساط وام توسط مشتریان می باشد.

وی با بیان اینکه در خراسان شمالی بانک قرض الحسنه مهر ایران روزانه بیش از 70 فقره وام به مشتریان خود پرداخت می کند، اظهارداشت: در استان روزانه بیش از 120 فقره افتتاح حساب در این بانک انجام می شود.

خیاطی با بیان اینکه بانک مهر ایران آخرین بانکی است که از بانک مرکزی مجوز دریافت کرده و فعالیت خود را در سال 1386 آغاز کرده است، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خراسان شمالی دارای 6 شعبه و یک باجه است که صد درصد هزینه های این بانک ازمحل کارمزد تسهیلات انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در این مدت تسهیلات حمایتی و تکلیفی شامل وام قرض‌الحسنه ازدواج، پرداخت وام قرض‌الحسنه فرزندآوری و اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد برکت و سایر نیاز‌های ضروری توسط بانک مهر ایران پرداخت شده است، تصریح کرد: حدود 10 درصد از تسهیلاتی که در بانک مهر ایران پرداخت می شود بدون ضامن بوده است.

مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان شمالی گفت: بیش از 70 درصد از افتتاح حساب های بانک مهر ایران و بسیاری از خدمات این بانک به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام می شود.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در زمینه پرداخت تسهیلات تکلیفی و تبصره 16 در استان با همکاری دستگاه ها به ویژه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی انجام شده است، افزود: در این راستا 850 فقره وام به مبلغ 830 میلیارد ریال پرداخت شده است.

خیاطی با اشاره به اینکه از ابتدای تاسیس این بانک تاکنون هزار و100 فقره وام به ارزش500 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است، افزود: این میزان در سال 1401، 110 فقره به ارزش 105 میلیارد ریال بوده است.

مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان شمالی گفت: میزان پرداخت تسهیلات به مددجویان بهزیستی از ابتدای تاسیس بانک مهر ایران تاکنون 230 فقره به ارزش131 میلیارد ریال بوده است که این میزان در سال 1401 تعداد 90 فقره به ارزش 83 میلیارد ریال است.

خیاطی افزود: از ابتدای تاسیس بانک مهرایران تاکنون در خراسان شمالی بیش از 6 هزارو 800 فقره وام ازدواج به مبلغ 2 هزارو300 میلیارد ریال پرداخت شده است که این میزان درسال 1401، 780 فقره به مبلغ هزار و200 میلیارد ریال است که در این بانک به تمام متقاضیان وام ازدواج تسهیلات پرداخت شده و هیچ متقاضی درسال ۱۴۰۲ پشت نوبت وجود ندارد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، بانک مهر ایران در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این مدت 630 فقره وام فرزندآوری به ارزش 250 میلیارد ریال تسهیلات به والدین پرداخت کرد.

مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان شمالی با بیان اینکه طرح های زیادی برای حمایت و ارائه خدمات بهتر نظیر طرحهای حمایتی اندوخته بانوان، مهریار، سفرکارت و کالاکارت به مشتریان توسط این بانک ارائه می شود، اضافه کرد: این بانک آمادگی دارد تا با انعقاد قرارداد با دفاتر و شرکت های آژانس مسافرتی به متقاضیان این شرکت ها وام با کارمزد 4 درصد پرداخت کند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره مهرپوز برای کسبه و بازاریان که با بانک مهر ایران همکاری دارند، افزود: این بانک در طرح مهرپوز تا آخر شهریور ماه براساس امتیازات مشتریان، تسهیلات ویژه با کارمزد 4 درصد پرداخت می کند.

خیاطی با بیان اینکه طرح کالا کارت مهرایران یک طرح خرید اقساطی کالا است که برای افزایش قدرت خرید مردم طراحی شده است، اظهارداشت: بانک مهر ایران با انعقاد تفاهم نامه با شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان شهرستان بجنورد آمادگی برای پرداخت تسهیلات تا 100 میلیون تومان با کارمزد 4درصد بدون ضامن به منظور خرید کالای ایرانی برای تمام فرهنگیان را دارد.

وی افزود: از زمان افتتاح نمایشگاه لوازم خانگی تاکنون درحدود 20 روز 40 میلیارد ریال به فرهنگیان استان تسهیلات پرداخت شده است و این بانک آمادگی پرداخت تسهیلات کالاکارت را تا سقف 200 میلیارد ریال دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه هر کجا نیاز باشد در کنار مردم هستیم، بانک مهر ایران آمادگی پرداخت تسهیلات حمایتی با کارمزد پایین برای تمام اقشار و دستگاه های اجرایی و صنوف را دارد، اضافه کرد: این بانک در طرح مهریار آمادگی انعقاد تفاهم نامه با دستگاه ها و موسسات و سازمان ها را دارد تا دستگاه ها برای پرداخت حقوق کارکنان از این طرح استفاده کنند.

خیاطی همچنین در مورد مسئولیت های اجتماعی صورت گرفته توسط این بانک در خراسان شمالی بیان داشت: در دوران کرونا در طرح شهید سلیمانی تجهیزات پزشکی بالغ بر۷ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی اعطا و در سال 1402 هم تعداد ۲۰ عدد دستگاه ضدعفونی کننده uv به مراکز درمانی و درمانگاه های خیریه سطح استان اهدا گردید. همچنین در دهه امامت و ولایت با هماهنگی های انجام شده ۲۰۰ پرس غذای رایگان به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال با همکاری سازمان بهزیستی استان در مراکز تحت پوشش توزیع گردید.

مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خراسان شمالی اضافه کرد: مشتریان می توانند با مرکز ارتباط با مشتریان بانک مهر ایران برای ارائه خدمات و هرگونه انتقاد، پیشنهاد و نظرات با سامانه 0214322 ارتباطب رقرار کنند. 

 


دیدگاه‌ها
در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.